niedziela, 16 marca 2014

everything and nothing ...

Hi Girls,
co tam u Was? Jak Wam minął weekend? Mi całkiem dobrze, choć szybko. 
W sobotę na noc przyjechały do mnie dziewczyny Klaudia <prowadzi ze mną blog> i Wiktoria. Było super, ale oczywiście jak to z nami nie obyło się bez sprzeczek. 
Z Klaudią jesteśmy głupie, nagrywałyśmy się jak śpiewamy <a raczej krzyczymy, ale ok> haha. Jak przyjechały to trochę odpoczywałyśmy i się śmiałyśmy. Siedziałyśmy na różnych, śmiesznych stronkach internetowych. Hmm... dalej chyba nadal się śmiałyśmy i czytałyśmy kawały. haha, później chciałyśmy z Wiką bawić się lalkami barbie haha <dzieci>. Po chwili rozkminiłyśmy, że to zły pomysł więc stwierdziłyśmy, że pobawimy się w restauracje no i gotowałyśmy, nie chciałybyście widzieć jak to wyglądało. haha. 
Tak, zabawa w happy restaurant nie trwała długo i poszłyśmy grać w karty na taras, później się zwinęłyśmy bo zrobiło się zimno i poszłyśmy do mojego pokoju, ale oczywiście z nami nie można się nudzić więc wymyśliłyśmy, że porzucamy w siebie jajkami, no. haha, później nie było ciekawie <nawilżenie rąk w 100%>. Uwielbiam takie chwile razem bo jest dużo śmiechu i nawet jeśli się wtedy pokłócimy to i tak to kocham. AA no tak następnie z Klaudią "śpiewałyśmy", przebierałyśmy się. W końcu nadszedł czas kiedy zgłodniałyśmy, no to zrobiłyśmy pizze. <PYCHA> mniami. 
Leżałyśmy na łóżku do 4. Strasznie szybko to zleciało. :( 
Trochę Wam opowiedziałam o moim weekendzie, a tak naprawdę naszym...

                            haha ta mina KC KLAUDIA <3
                                 Ja z moją kochaną Wikcią. haha nołlajfy





A wy co robiłyście w weekend ?
Pytajcie- askaskaskaskask

Obserwujcie i komentujcie !! Za każdy miły komentarz i obserwację bardzo dziękujemy ♥

12 komentarzy:

  1. Na prawdę was przepraszam i nie chcę być nachalna, ale chcialabym się dowiedzieć czy wy w ogóle wyślecie mi te kosmetyki :)
    http://mari-maari-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Na prawdę was przepraszam i nie chcę być nachalna, ale chcialabym się dowiedzieć czy wy w ogóle wyślecie mi te kosmetyki :)
    http://mari-maari-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcia :> fajnie spędzony weekend <3
    aloohaparadise.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę że weekend udany to dobrze :-)
    zapraszam do oberwacji, ja właśnie obserwuję
    buziaki :-))

    http://neffii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że weekend miałyście udany :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie że dobrze sie bawiłyście :)
    Ja ten weekend wyjątkowo spędziłam z książką :)
    zapraszam
    klaudiaandclauudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post i zdjęcia!
    Obs za obs? Odpisz u mnie: http:mari-maari-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śmianie się z przyjaciółkami !!!! To coś co kocham!
    Obserwujemy?
    Zapraszam do mnie : http://skorka-pomaranczy.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń

*nie pisz obs za obs, po prostu zaobserwuj a my odwdzięczymy się tym samym
*dziękujemy za każdy komentarz
Jesteście Kochani ♥