środa, 19 lutego 2014

Mój zwierzęcy przyjaciel - Tag.

Hei,
więc dziś przychodzę do was z tagiem pt.mój zwierzęcy przyjaciel. Tak wiem to już drugi i bardzo was za to przepraszam, ale niestety nie mogłam dziś zrobić zdjęć, a nie mam innych dobrej jakości które nadawałyby się na bloga. Postanowiłam zrobić ten tag , ponieważ mój zwierzak jest dla mnie bardzo ważny i bardzo go kocham i chciałam wam trochę o nim opowiedzieć i pokazać wam go.

1.Jak nazywa się twój zwierzak?

Mój zwierzak wabi się Timi.

2.Jakie to zwierzę i jakiej jest rasy?
Jest to pies i jest on rasy shih-tzu.

3.Ile ma lat?
Mój zwierzak 30 kwietnia skończy 3 lata.

4.Co jest dziwnego w charakterze twojego zwierzaka?
Jest kapryśny może wydać wam się to bardzo dziwne , ale naprawdę tak jest i czasami nawet potrafi się  obrazić hahha.

5.Jak nazywasz swojego zwierzaka?

Ojej  bardzo różnie , ale najczęściej to chyba Timi albo gruby haha.
 
6. Jak długo jest już z tobą?
Dokładnie 17 czerwca będzie ze mną 3 lata.



 
Zadawajcie pytania, komentujcie i w komentarzach podawajcie nazwy swoich blogów, na pewno zajrzymy.
 
xoxo ~ Klaudia
 

25 komentarzy:

  1. obserwuję <3 teraz ty !
    http://misiaa200.blogspot.com/
    świetny blog ! super wystrój, słodki psiak <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Na pewno wpadnę i zaobserwuję :*

      Usuń
  2. Zawsze marzyłam o shih tzu, one są takie słodkie *-*
    Jak go ładnie nazywasz "gruby", ja też tak nazywam swojego psa.
    monomentume.blogspot.com zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. słodki! Ja nazywam swojego chomika "szynka"!! XD
    Wspólne oberwacja?
    http://loczek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. marzy mi się taki piesek..:) cudowny:) pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czekałam sama na swojego pieska z dobrych kilka lat i w końcu moje marzenie się spełniło więc twoje też się na pewno spełni :)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  5. jeju jaki cudowny <3
    i jakie słodkie imie :D
    uroczy :3
    +spełniłabyś moje marzenie gdybyś kilknęła w jakikolwiek obrazek w najnowszym wpisie Wishlist, będzie wspaniale i dziękuję :)
    uszatkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki słodziak *.*
    Nie wiem dlaczego, ale shit-tzu mają " coś " w sobie *.* ;))
    Pozdrawiam !

    www.Klaudia12-klaudunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i ja też pozdrawiam :)
      Na bloga na pewno wpadnę :*

      Usuń
  7. Dziękuję bardzo :)
    Na pewno wpadnę do cb :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeej, jaki słodziaczek ; ) Uwielbiam czytać takie posty !


    Pozdrawiam ;*
    juliett-ofc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny blog ,jesli masz ochote na wspolna obserwacje daj znac bedzie mi milo ,jak mozesz rowniez klinac w banner sheinside byloby super :) buziaki
    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i na bloga do ciebie na pewno wpadnę :)

      Usuń
  10. już obserwuję!!! :*
    kto Wam robił design?
    http://loczek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikt nam nie robił , same zrobiłyśmy to wszystko :*
      Ja też już obserwuję :)

      Usuń
  11. Jaki słodziaczek *O*

    Obserwujemy? agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaproponowałaś obserwację za obserwację:)
    Zaczynam :)
    izz-izzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietny blog :*
    Obserwacja za obserwacje ?
    odpowiedz u mnie na blogu : ♥ http://vanaandmony.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojejku ale słooodziaak <3

    Dziękujeee bardzo za komentarz na moim blogu <3
    Pozdrawiam,
    Ally
    ally-alia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Matko, co za słodziak z tego psiaka! ♥
    alterperfect.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Na bloga na pewno wpadnę pozdrawiam :*

      Usuń
  16. Na tej waszej "sweet foci" wyszedł bosko xd

    OdpowiedzUsuń

*nie pisz obs za obs, po prostu zaobserwuj a my odwdzięczymy się tym samym
*dziękujemy za każdy komentarz
Jesteście Kochani ♥