sobota, 22 lutego 2014

Sprawy organizacyjne+20 faktów o mnie :)

hei kochani,
dzisiaj post 2 w 1, sprawy organizacyjne i chciałabym też żebyście dowiedzieli się o mnie kilku ciekawych, śmiesznych lub kiepskich ciekawostek, a więc zapraszam do czytania ! 

                                                          Sprawy organizacyjne 
chciałam wam opowiedzieć trochę o czym będą tu posty i co się będzie tu działo. Po pierwsze będzie tu bardzo dużo konkursów, ustaliłyśmy z Klaudią, że konkursy będziemy robić na jakieś okrągłe liczby. Pewnie mnie nie zrozumieliście, ale chodzi o to że jeśli będzie jakaś okrągła liczba np. obserwatorów lub wyświetleń to pojawi się konkurs, konkursy będą pojawiały się w jakieś święta, więc to był punkt pierwszy. Punkt drugi to, to że posty będą pojawiały się codziennie. Jeśli już zdarzy się, że post się nie pojawi to znaczy, że albo coś nam wypadło lub po prostu nie miałyśmy czasu. Jesteśmy tylko ludźmi więc trudno jest się ze wszystkim wyrobić. Dobrze przepraszam za to, że teraz pewnie się nudziliście czytając to no, ale musiałam to napisać żeby wszystko było jasne. 

                                                            20 faktów o mnie
1. Jak byłam mała to bałam się, że jak będę niegrzeczna to Gargamel ze smerfów mnie porwie. 
2. Bałam się Muminków. 
3. Zawsze kiedy idę i jest ciemno szybko do kogoś dzwonię bo się boję.
4. Mam najlepszą i najśmieszniejszą klasę na świecie. 
5. Jestem po operacji kręgosłupa. 
6. Jestem uparta. 
7. Zawsze kiedy widzę się w lustrze albo śpiewam, albo niby mówię do kamery. 
8. Jestem śmieszna. 
9. Jestem gapą
10. Tańczyłam 10 lat ale musiałam przestać ze względu na kręgosłup. 
11. Mam wysokie czoło i odstające uszy ale nie jest to mój kompleks
12. Nie mam kompleksów.
13. Jak będę dorosła to będę miała 2 dzieci, chłopczyka i dziewczynkę. 
14. Piszę pamiętnik. 
15. Osoby z naszego otoczenia nie wiedzą że mamy bloga. 
16. Mam najlepszych przyjaciół i rodzinę. 
17. Pewnie mnie znienawidzicie bo wielu osobom to przeszkadza- jestem Tinistas. 
18. Nie przejmuję się opinią innych ludzi. 
19. Jestem ostro postrzelona. 
20. Uwielbiam zieloną herbatę z jakimiś owocami ♥




Chciałam jeszcze dodać kilka informacji ! 
mój instagram - tututututu
nasz ask - askaskask

Chciałabym zrobić post z pytaniami więc pod postem i na ask'u zadawajcie pytania! :)
Bardzo dziękujemy za liczbę obserwatorów, wyświetleń i bardzo ciepłe komentarze, oczywiście zajrzeliśmy na Wasze blogi ! Bardzo Was wszytskich kocham i dziękuję! ♥
                                                                                   xoxo- Olaa 

4 komentarze:

  1. świetny blog i świetny wygląd ! :))))
    niestety nie mam bloga ale planuję załorzyć, kto robił u was wyglad? bardzo prosilabym o pomoc ! bo jest swietny
    pozdrawiam ^^ :* x3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja robiłam :) -Ola
      chcesz to z chęcią ci pomogę napisz do mnie na mail. - hizet.x3@gmail.com
      dziękujemy za komentarz, :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. oczywiście w najbliższym czasie, pozdrawiam :)

      Usuń

*nie pisz obs za obs, po prostu zaobserwuj a my odwdzięczymy się tym samym
*dziękujemy za każdy komentarz
Jesteście Kochani ♥