czwartek, 6 marca 2014

Wasze blogi...

Hola chicas ! ♥
Dzisiaj post o waszych blogach. Pewnie nie do końca wiecie co chciałabym zrobić w tym poście a więc chciałabym ocenić pewien blog. Widziałam to na niewielu blogach, ale podoba mi się to. Co jakiś czas będę robiła post, tym samym polecając Wasze blogi ! 
Na pierwszy ogień wybrałam bloga aloohaparadise.blogspot.com

Immortalis- autorka to 16-letnia dziewczyna mieszkająca w Polsce. Jej największą pasją jest taniec, choć interesuje się także modą fotografią i filmem. 



1. Design (9,5-10)
Wygląd bloga jest świetny, stonowany i ma świetny nagłówek, który wyraża osobowość autorki. Pewnie po zobaczeniu bloga zastanawiacie się dlaczego odrzuciłam 0,5 punkta otóż dlatego, że nie jest on idealny, nie jest tak, że porzucił mnie na kolana, ale jest jednym z najlepszych jakie widziałam. 

2.Posty (10-10)
Notki napisane są bezbłędnie, jest trochę emotikon, ale nie za dużo więc jest świetnie. Podoba mi się to, że jest dużo zdjęć, które są naprawdę ładne. Posty zawsze i czymś mówią, wyrażają uczucia, emocje i ogólnie założycielkę bloga.

3. Dodatki (9-10)
W tym punkcie chodzi mi o gadżety. Jest ich siedem, a co najważniejsze jest opis autorki, tłumacz, liczbę wyświetleń więc jest w tym przypadku naprawdę dobrze, ale ja dodałabym jeszcze ulubione blogi, ponieważ ja osobiście kiedy jestem na blogu później wchodzę na blogi polecające, więc myślę, że to dobry pomysł.

4.Ocena bloga (9-10)
Odjęłam jeden punkt ponieważ ocenę ogólną chciałam zaokrąglić więc dałam 9, ale faktem jest to, że bardzo polecam bloga Immortallis. Punkt odjęłam za połówkę tego wyglądu i ten jeden za dodatek, ale blog jest jednym z lepszych jakie czytałam. Właśnie w tej chwili dodaję bloga do ulubionych. 



Myślę, że post Wam się podobał. Jeśli chcecie żebym w następnym poście z tej serii oceniła Waszego bloga napiszcie w komentarzu :)
Jesteście najlepsi. 
pytajcie na ask'u - askaskaskask
instagram - instainstainsta

Kocham naszych czytelników. ♥
                           
                                                                                                         xoxo ~ Olaa





8 komentarzy:

  1. Dziękuję za komentarz na moim blogu. Rzeczywiście design ma śliczny. Obserwuję i liczę na odwzajemnienie.
    http://sophieti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog :3
    http://zwariiowanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdj pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. rób częściej takie posty ;3

    http://aleksandraaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy post.Czekam na więcej ;)

    Obserwuje i liczę na rewanż :)
    http://dorte-life-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny post odwiedze na bank twoja faworytke :)co powiesz na wspolna obserwacje bedzie mi bardzo milo ,bardzo bym cie rowniez prosila o jeden kliczek w choies baner albo link na moim blogu bardzo by mi to pomoglo :*oczywiscie jesli to nie problem dla ciebie
    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń

*nie pisz obs za obs, po prostu zaobserwuj a my odwdzięczymy się tym samym
*dziękujemy za każdy komentarz
Jesteście Kochani ♥