poniedziałek, 3 marca 2014

Wyniki

Hej kochani !!! 
Przychodzę dzisiaj z krociutkim postem znaczy z wynikami, wszystkie komentarze mnie urzekły, właściwie z Klaudia podobały nam sie najbardziej 2, ale wybrałyśmy jednak ten który był troszkę słodszy, ale dla tego drugiego tez będę miała niespodziankę, ale to nie w tym poście o tym. 
Dobrze wiec może przejdę do wyników!
Wygrała ... Mari$ !!!
Bardzo gratuluje ! Osoba która tez była nasza faworytka była Swan Lake i ty tez zostaniesz nagrodzona ale w inny sposób ! 
Bardzo dziękujemy za udział, kochamy Was ! 
Zwycięzca niech sie zgłosi na naszego maila, jeśli nie zrobi tego w przeciągu dwóch dni zwycięzca zostanie kto inny ;) 

4 komentarze:

  1. bardzo gratuluje zwyciezczyi mojej kochanej blogowej kolezanki haha :D
    Jeśli masz kompleksy, brakuje ci motywacji lub ogólnie masz ochotę poczytać to zapraszam do mnie na nowy post :]
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeeej wygrałam!
    Jaki macie e-mail nigdzie nie pisze :(
    http://mari-maari-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jaki jest wasz e-mail dla tego piszę tu.
      Myślę, że też to uznacie :)
      Na kopercie napiszcie tak:
      Marlena Bargiel
      ul. Słoneczna 11A/11
      32-050 Skawina

      Usuń
  3. gratuluję wygranej :)
    pisałaś ze obserwujesz, a mozesz napisać pod jaką nazwą?
    mam troche tego i się pogubiłam i nie mogę cię znaleźć wybacz :)
    odwdzięczę sie jak tylko odpiszesz :)

    OdpowiedzUsuń

*nie pisz obs za obs, po prostu zaobserwuj a my odwdzięczymy się tym samym
*dziękujemy za każdy komentarz
Jesteście Kochani ♥