sobota, 22 lutego 2014

Kompleksy

 Hej Kochani! 
Ustaliłyśmy z Klaudią, że posty będziemy pisać co 2 dni, wczoraj post się nie pojawił dlatego dzisiaj napiszę aż dwa. Przejdźmy so tytułu posta. Kompleksy? Co to właściwie jest, szczerze to dokładnej odpowiedzi chyba nie zna nikt, ale każdy na pewno wie, że jest to coś co "rujnuje" nam życie. Przez komplesy jesteśmy nieśamili, nie otwieramy się na ludzi, tak naprawdę nawet się tym w jakiś sposób zamartwiamy...
Chyba każdy ma tak, że w jednen dzień nawet podoba się w sobie a w inny kiedy ustanie przed lustrem myśli sobie "co to za potwór?! ". trzeba się akceptować. Myślę, że do tego stwierdzenia się dorasta.

Akceptacja
Większość z nas nie potrafi się w pełni zaakceptować, ale jest wiele przykładów gdzie można uniknąć takich sporów pomiędzy nami a kompleksami.

Zadarty nos- moim zdaniem on jest śliczny, zawsze chciałam taki mieć i uwierzcie mi jeśli macie taki kompleks to musiscie go raz dwa wybić sobie z głowy bo wcale nie jest zły- ale słodki.
Wysokie czoło- Chyba pisałam w poście o faktach o mnie, że mnie dotyka ten problem, ale od czego są grzywki! Dziewczyny wszytsko da się zamaskować !
Piegi- to jest coś co kocham, to nie jest złe, brzydkie i fuj ale urocze, a przede wszytskim bardzo dodaje urody.
Odstające uszy- przecież wszystko da się zamaskować w tym przypadku są to włosy.
Grube nogi- one pewnie wcale nie są grube, tak jak Klaudii, jej nogi są chude jak patyki a ta się chce odchudzać, dziewczyny - wyluzujcie ;)
Niewidoczne brwi- a kredki? możemy sobie trochę podmalować.
Figura- każda figura ma coś w sobie.

Wymieniłam kilka "kompleksów" i rad aby je zamaskować.
Pamiętajcie ! Każda dziewczyna ma coś w sobie i jest na swój sposób piękna ! : )


    





BAAAAAAARDZO PRZEPRASZAM ZA JAKOŚĆ ZDJĘĆ !
<nie miałam dostępu do lepszych >

mój instagram-tutututututututu
nasz ask- askaskaskask
chciałabym zrobić post z  pytaniami więc proszę zadawajcie je w komentarzach lub na ask'u :)

Za każdy komentarz bardzo dziękuję, jesteście najlepsi !
                                                                                                                    xoxo- Ola


22 komentarze:

  1. ciekawy post :)
    obserwuję :)
    http://werusiaxa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny wygląd *.* ja nie mam odwagi założyć bloga, ale wasz jest the best ! :))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak to brak ci odwagi?! załóż może akurat twój blog odniesie sukces! wierzę w to ! :)
      kiedy już założysz bloga koniecznie do mnie napisz :)

      Usuń
  3. ja mam kompleks wszystkiego bo mam mnostwo blizn na nogach i rekach, ale staram sie wlasnie je zaakceptowac:) Super wpis, czekam na kolejny:0
    buziaki
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie napisane :)

    Obserwujemy? Jeslitak to zacznijcie :D
    http://juleqq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha, dzięki za przydatne rady;)
    Obserwuję;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahahah :) my też w najbliższym czasie zaobserwujemy :)

      Usuń
  6. Fajne zdjęcia i ciekawa notka :)
    Obserwuje oczywiście! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo ! :) My też w najbliższym czasie na pewno zaobserwujemy :)

      Usuń
  7. Kompleksy są i będą, ale nie musimy nimi żyć ;)
    Fajny blog^^

    Obserwujemy? Ja już obserwuję! ;)
    http://codzia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie, że tak :)
      w najblizszym czasie wejde na bloga zaobserwuje i zostawię komentarz :)

      Usuń
  8. mam wysokie czoło i zgadzam się - grzywki super to maskują :)
    ciekawa notka :3
    Może wspólna obserwacja? ja już! :D
    http://about--everything--and--nothing.blogspot.com/
    p.s. mogłybyście usunąć weryfikację obrazkową? Z góry dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia ! Jesteście bardzo ładne ! :)
    Pozdrawiamy i zapraszamy!
    thehauntedway.blogspot.com
    +obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo :)
      Na pewno wpadniemy na twojego bloga:)

      Usuń
    2. Dziękujemy za komentarz!
      My również obserwujemy ;)

      Usuń
  10. Fajnie, że dodałaś do kompleksów rady jak sobie z nimi poradzic! :)
    Mogłabyś poklikac w linki na moim blogu? To dla ciebie chwilka, a dla mnie coś ważnego. Jeśli nie, to przepraszam za spam.
    niuulka-photo-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. skomentuje i zaobserwuje twojego bloga w najblizszym czasie :)

    OdpowiedzUsuń

*nie pisz obs za obs, po prostu zaobserwuj a my odwdzięczymy się tym samym
*dziękujemy za każdy komentarz
Jesteście Kochani ♥