wtorek, 25 lutego 2014

Tag - 20 pytań o mnie.













Hei,
więc na samym początku chciałam was przeprosić że nie dodałam wczoraj posta, ale niestety nie miałam zdjęć dobrej jakości, a nie chciałam wstawiać znowu jakiś z telefonu. Nie miałam za dużo pomysłów na post, więc dziś znowu przychodzę  do was z z tagiem pt.20 pytań o mnie. Dzięki niemu będziecie mogli dowiedzieć się sporo rzeczy o mnie i mnie lepiej poznać.


1.Jak masz na imię?
Klaudia

2.Ulubiony kolor?
Czarny , biały , szary

3.Masz jakieś zwierzę?
Mam psa

4.Masz chłopaka?
Nie

5.Ulubiony przedmiot w szkole?
Polski i Muzyka

6.Kim chcesz zostać w przyszłości?
Bardzo bym chciała być modelką, ale niestety mój wzrost przekreśla wszystko,ale chciałabym by
 adwokatem i mieć swój własny program jak Maja Sablewska.

7.Masz rodzeństwo?
Nie.

8.Gdzie byś chciała wyjechać na kilka lat?
Na pewno do Ameryki.

9.Masz GG ,Skype , Facebooka?
Mam wszystkie trzy

10.Masz najlepszą przyjaciółkę?Jej imię?
Tak mam , nazywa się Ola i prowadzi bloga razem ze mną.

11.Jak się ubierasz w zimę a jak w lato?
W zimę zwykle sweter i legginsy a w lato szorty i jakąś bluzkę z wyciętymi pachami.

12.Ulubiona marka kosmetyków?
Mam dużo ulubionych

13.Rzecz bez której się nie obejdziesz?
Chyba telefon.

14.Ulubiony piosenkarz/piosenkarka?
Dawid Kwiatkowski, jak pewnie już wiecie jestem kwiatonator.

15.Ulubiony aktor/aktorka ?
Aktorka to Małgorzata Żmuda-Trzebiatowska to tak najbardziej, a aktora nie mam.

16.Ulubiona książka?
Nie mam , ale bardzo lubię czytać tylko jakoś nigdy nie mam czasu.

17.Ulubiona marka sklepu z ubraniami?
H&M,Zara,Mohito i COS.

18.Ulubiona marka butów?
Nie mam.

19.Twoja waga ,wzrost i rozmiar buta?
waga-44kg wzrost-162 rozmiar buta-39

20.Twoje hobby?
Taniec, chociaż już od pewnego czasu nie tańczę to i tak nadal to kocham.











Zadawajcie pytania, komentujcie i w komentarzach podawajcie nazwy swoich blogów, na pewno zajrzymy.
xoxo ~ Klaudia



4 komentarze:

  1. Pozytywne odpowiedzi, miło się czytało :)
    imagine-yuki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. też tańczyłam a teraz chce do tego wrócić :D

    aprilen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne zdjęcia :) czym wykonane?
    http://welcome-to-my-worlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*nie pisz obs za obs, po prostu zaobserwuj a my odwdzięczymy się tym samym
*dziękujemy za każdy komentarz
Jesteście Kochani ♥