czwartek, 27 lutego 2014

KONKURS !!!!

hej, witam was kochani!
Miałam dzisiaj zrobić room tour, ale stwierdziłyśmy z Klaudią, że zrobimy konkurs ! :)

                                                                DO WYGRANIA !!!
       
                               
                                                                
                                                                  tonik- SYNERGEN


                                                          
                                                       żel do mycia twarzy- SYNERGEN

                                                                       
                                                               maseczka- SYNERGEN


                                                               Co musicie zrobić ? 
                - W komentarzu napiszcie co podoba Wam się w naszym blogu a co byście w nim zmienili.
                                                       -Obserwujcie naszego bloga.

Bierzcie udział bo naprawdę warto! Mam te wszystkie produkty i bardzo je polecam!
                                           WYNIKI: Poniedziałek 3.03.2014 

Do zobaczenia w poniedziałek Miśki !
                         
                                                                                               xoxo - Olaa



31 komentarzy:

  1. obserwuje jako Swan Lake :*
    w blogu podoba mi się design (jest niesamowity),śliczne (wasze) zdjęcia, i świetne posty napisane bardzo lekko :> miło i przyjemnie się czyta.
    xoxo
    zapraszam do mnie w wolnej chwili aloohaparadise.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps. ja bym nic nie zmieniała w waszym blogu jest świetny <3

      Usuń
    2. Wasz blog jesy super, piszecie ciekawe posty i macie piękne zdjęcia , dobry wygląd bloga , tajemniczo i ciekawie się czyta
      Moim zdanie nie zmieniałabym tu nic bo wszystko jest tu fajnie!!
      Obs- karolina s.
      carlyday.blogspot.com

      Usuń
  2. Lubię krem do rąk tej firmy :)
    Obserwuję
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. obserwuję od dawna jako werusia xa
    Myślę, że jak narazie to nie musicie zmieniać nic. Piszecie bardzo ciekawe posty, które z chęcią czytam. Przed przeczytaniem każdego sprawdzam czy są ładne zdjęcia, u Was są świetne, a one najbardziej przyciągają czytelników.Lubię,gdy w poście jest ład i sklad u Was też to się znajduje.Macie śliczny densign oraz wygląd bloga, co jest wielkim plusem. Do tego ładny i krótki opis Was, który każdy na pewno przeczyta, ponieważ nie jest jakiś długi czy coś. Ogólnie blog bardzo mi się podoba. Kiedy dodajecie jakiś post z chęcią go czytam bo znam już Waszego bloga, jestem wtedy pewna że dobrze poświęcam czas.


    http://werusiaxa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojejku, bardzo nam miło naprawdę czytać tak miły komentarz. Na pewno wejdę na bloga :)

      Usuń
    2. o tylko wyłączcie werfikację obrazkową komentarzy:) wtedy łatwiej będzie nam się dodawało komentarze :)

      Usuń
  4. życzę powodzenia wszystkim uczestnikom ;) ja nie przepadam za konkursami. ale z chęcią zaobserwuję i będę liczyła na rewanż ;)

    kawaii--sugoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytam waszego bloga od nie dawna. Na prawdę jest cudowny.
    Podoba mi się design, posty i...wszystko! Jesteście cudowne, ładne i nic nie musicie zmieniać.
    Posty są świetne! Uwielbiam je czytać :) Poleciłam waszego bloga koleżankom i też się im spodobał.
    NA pewno zaobserwuje. I jeszcze raz. Podoba mi się design, posty, zdjęcia i wasze pomysły. Nic nie zmieniajcie.
    Biorę udział! ♥♥♥♥♥♥♥ <3333 http://mari-maari-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, pytałaś sie o wspólną obserwację. Jestem za!
    +Ja już obserwuję :) Teraz twoja kolei :D
    http://wiktooria-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. hejka, świetny blog, pytałaś o wspólną obserwację, już Cię zaobserwowałam, więc liczę na rewanż http://aleksandraaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja też zaraz wpadnę i zaobserwuję :)

      Usuń
  8. Ale ładny wygląd bloga :) Fajny pomysł z tym konkursem, ja się nie zgłaszam, bo w sumie nie potrzebuję takich rzecz, niech wygra ktoś kto by bardzo chciał:))

    Zaobserwowałam, może zrobisz to samo? ; 3
    http://muffliato9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :)
      Na pewno wpadnę i zaobserwuję :)

      Usuń
  9. Powodzenia wszystkim ;)
    Zaobserwowałam może byś zrobiła to samo? :)
    http://moje-zycie-olka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja odpuszczę sobie udział w konkursie.
    Obserwuje i mam nadzieje, zrobisz to samo tak jak napisałaś :) Mam nadzieję, że dotrzymasz obietnicy ;)

    olivia-oliwiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jasne , ja juz obserwuję teraz ty :) (kazałaś mi napisać w kom ) ^^ haha

    OdpowiedzUsuń
  12. Super blog! Na moim blogu pytałaś o wspólną obserwację. Ja już obserwuję i liczę na rewanż. :)
    http://fifthavenueblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę wszystkim powodzenia :) Obserwuję ;*
    http://julcia-blog-dont.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. życzę powodzenia wszystkim :)
    masz naprawdę ciekawego i pozytywnego bloga :)
    co powiesz na wspólną obserwację? :)
    pozdrawiam cieplutko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Powodzenia + ja nie biorę udziału. :) Ale blog jest fajny, wspólna obserwacja, jak chciałaś, TERAZ TY. ;)

    http://amanda-i-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny blog;) Obserwuję;* . I powodzenia wszystkim .

    http://zwariiowanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Pomysłowy konkurs :)
    Mogłabym prosić o poklikanie w linki w ostatnim poście? Może wzajemna obserwacja ? Daj znać u mnie :)
    sialalala96.blogspot.com

    OBSERWACJA = OBSERWACJA :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zostalas nominowana do LBA!
    wiecej na http://alexaspl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna notatka . obserwuję :)

    Pozdrawiam ✿✿✿✿

    paulinandme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Powodzenia wszystkim :)

    Zapraszam do komentowania nowego postu :)
    http://bezsennaaaa-magias.blogspot.com/2014/03/przemyslenia-5-tumblr.html

    OdpowiedzUsuń
  21. podoba mi sie wasz bllog jest ładny tak jak właścicielki ,ładne posty jest ok :)) kiedy wyniki tego konkursu????

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny blog + obserwuję

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

*nie pisz obs za obs, po prostu zaobserwuj a my odwdzięczymy się tym samym
*dziękujemy za każdy komentarz
Jesteście Kochani ♥